هند احتمالاً از هواپیماهای بدون سرنشین برای شکست دادن ملخ استفاده می کند.
هند احتمالاً از هواپیماهای بدون سرنشین برای شکست دادن ملخ استفاده می کند هند در فکر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای شکست دادن ملخ هایی است که به مناطقی از راجستان ، پنجاب ، هاریانا و مادیا پرادش تبدیل شده اند و این امر تهدیدی برای محصولات گسترده در هزار هکتار است.
1399/06/20
وزارت هواپیمایی کشوری ، در جهت به تاریخ می 21، معافیت مشروط اعطا شده به بخش کشاورزی وزارت به استفاده از هواپیماهای کنترل از راه دور به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین به طور رسمی تر شناخته شده است به اسپری آفت کش ها و در نظارت هوایی و عکاسی، به طور خاص در "ضد ملخ" معیارهای. 

یک دولت ارشد
مقام رسمی به ET گفت که این دستور ظرف 24 ساعت تصویب شد ، پس از اینکه وزارت کشاورزی به وزارت هواپیمایی کشوری خواستار اجازه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین شد ، به دلیل تهدید ملخ ها برای امنیت غذایی.

"با توجه به فوریت موضوع ، دولت هند ، در اعمال اختیاراتی که طبق قانون 160 قانون هواپیما ، 1937 اعطا شده است ، طبق این دستور" معافیت مشروط "را به وزارت کشاورزی و رفاه کشاورزان ارائه می دهد.

.ET نسخه ای از سفارش را بررسی کرده است
اداره حفاظت از گیاهان ، قرنطینه و ذخیره سازی گیاهان مستقر در فریدآباد (DPPQS) به عنوان آژانس گره ای برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در مبارزه با ازدحام ملخ ها در آمده است.

معافیت مشروط وزارت هواپیمایی کشوری فقط برای هواپیماهای بدون سرنشین دوار بال بیش از 25 کیلوگرم قابل اجرا است.

به DPPQS اجازه داده می شود هواپیماهای بدون سرنشین خود را عملیاتی کند یا با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث همکاری کند تا آنجا که ممکن است مناطق آسیب دیده را تحت پوشش قرار دهد.

برای جلوگیری از تأخیر در اعزام آنها ، آژانس فقط باید اطلاعات مربوط به هر پرواز و سموم دفع آفاتی را که طی هفت روز از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین پاشیده شده بارگذاری کند. اجازه قبلی لازم نیست.

یک مقام دولتی گفت: "این برای هند بی سابقه است زیرا اولین بار است که به هواپیماهای بدون سرنشین اجازه حمل محموله در موارد غیرنظامی یا پاشیدن سموم دفع آفات را می دهیم." "برخی از آزمایشات برای سمپاشی محصولات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین وجود داشته است ، اما آنها فقط در مناطق خاص محدود شده است. در این معافیت ، وزارت کشاورزی می تواند هواپیماهای بدون سرنشین را در هر کجا پرواز کند. "

طبق سفارش ، هواپیماهای بدون سرنشین باید یک شماره شناسایی منحصر به فرد (UIN) یا شماره تأیید هواپیمای بدون سرنشین (DAN) داشته باشند. هند تاکنون به حدود 20،000 هواپیمای بدون سرنشین DAN اعطا کرده است.

این اقدام بلافاصله پس از تصویب سریع دولت برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در نظارت هوایی و عکسبرداری توسط بخشهایش برای مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 انجام شد .

وزارت هواپیمایی کشوری پورتالی به نام GARUD را برای همین امر راه اندازی کرده و استقرار هواپیماهای بدون سرنشین را حتی در مناطق شهری پرجمعیت نیز مجاز دانسته است.

وی گفت: "دولت از نوآوری در بخش هواپیماهای بدون سرنشین ، به ویژه در ساخت هند ، بسیار حمایت می کند. ما قبل از اجازه دادن به نوع خاصی از عملیات هواپیماهای بدون سرنشین ، به دنبال ایجاد توازن بین ملاحظات اقتصادی اجتماعی ، ایمنی و امنیت ملی هستیم. "

بازیگران این صنعت گفتند که این تصویب نامه های دوقلو می تواند زمینه را برای هند فراهم کند تا با رهنمودهای تدریجی در مورد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین توسط غیرنظامیان ارائه شود. این امر همچنین می تواند صنعت هواپیماهای بدون سرنشین محلی را که با تأخیر در دریافت تأییدیه های مختلف از طرف دولت روبرو است ، تقویت کند.

Et.tech.com
Number of Viewers of the News: 14
Related Pictures:


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal